کند و کاو در گذشته اشتباه بود

کنجکاوی بود

نباید خبر داشت

باید گذشت و به پیش رفت

نظرات 11 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:43

چشم بپوش و در گذر.

همه ما یه گوشه های تاریکی داریم.

mersi az nazaret bahar ama aslan goosheye tariki nabood...aslan tarik nabood

حنا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:20

اینو نوشتی که ما رو از کنجکاوی بندازی؟!

Ey abji man ki basham ke shoma ro az konjkavi bendazam payin akhe?!
inja nemitonam farsi type konam

حنا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:07

آبجی جونم.......ما جامه ها دوخته بودیم خواستیم جامه ها بدریم!ترسیده بودیم .......همانا رو به بیابان نهیم......
بووووووووووووووووس

سعید یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:13

سلامی دوباره بر خواهران عزیز رها و اون دو تا که نمی دونم کدومشون این یکیه کدومشون اون یکی.

مهتاب یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:37

سعید من اون یکیم
سلام
خوبی پسر
کم پیدایی؟

حنا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:40 http://ssseeetttaaarrreee.blogfa.com

سلام من هم این یکی ام......خوبین؟
رها خانوم پیچوندی ها!
خوبین؟
وکیل خوب سراغ دارید؟ میخوام دزده رو ول نکنم

سعید دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:12

من خوبم. شماها چطورین؟
رفتم مامانم این ها رو دیدم. خیلی خوش گذشت. دلم از دلتنگی در اومد یک کم. رفتم یه کشور دیگه.
این رها خانم حسابی سرش شلوغه ها. نمی آد به کامنتش ها یه سری بزنه.

مهتاب دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50

رها وقتی گفت رفتی دیدن مامانت اینا انقد خیالم راحت شد نمی دونم چرا ولی احساس می کردم یه دل تنگی خودم بر طرف شد
خیلی خوبه که دیدیشون
آره کلا تحویل نمی گیره میگم بیاین کامنت دونیشو زیرو رو کنیم
سعید یه بار این دوتا کل اتاق منو زیرو رو کردن یه چیز افتضاحی ها
خیلی خل بودیم اون وقتا
کمتر فکر می کردیم
راحت تر بودیم
سرما چه می کنه ؟ هوا خوبه ؟
اینجا واقعا سرده واقعا
دیگه همین
می بوسمت سعید گلی

حنا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:50

دروغ میگه خودش اتاقش همیشه افتضاح بود.....حالا جولو خواستگار ا و اینا میخواست ادای دختر کدبانو ها رو در بیاره ...ما هم گفتیم باید ذاتش رو بشه این شد که زدیم اتاقش رو کن فیکون کردیم...حقش رذل!
اصلا هم سرد نیست ....افتاب میزنه انگار یکه تابستونه ....

رها جونم ....مردی؟

raha vared mishavad دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:54

Haaaaaaaaaaaaaaay man oomadam
are saram sholoogh bood, rasti ye khabar
baba chi migan iran interneta ghate o ina???
khabaro nemidam ke too khomari bemooniiiit

رها چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:29

حنا تقویمی که فرستاده بودی به وسط های بهمن رسیده
انقدر دوستش دارم
وقتی تموم شه باید برم کتاب فروشی های ایرانی یکی مثلش رو پیدا کنم
خیلی دوستش دارم. به دیوار اتاقمه و هر ماه ورقش می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد