من خوشحال غمگینی هستم.

من خوشبختی‌ هستم که دوستان خود را کم آورده است.

من مدام می‌آیم دم دره بخت انتظار می‌کشم تا بیایند و همراهیم کنند.

من ۸۸ سکه می‌خواهم تا همیشه یادم بماند.

من غمگین خوشحالی‌ هستم.


نظرات 22 + ارسال نظر
حنا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:29

وای...چرا ۸۸؟!! به مناسبت ۸۸ معصوم؟ یا چون ۸۸ رو زاز اول سال میگذره؟!!! یا اون فیلم ۸۸ را زیاد دوست داری؟ یا چون ۸/۸/۸۸ نبودی؟ یا چون این شوهره ۸۸ امه توه؟یا شاید چون الان ۸۸ سالت شده و داری ازدواج میکنی؟ نکنه پسره ۸۸ سالشه؟!!! وای چه پیره!!!
گشتی یه عددی پیدا کردی که به هیچی ربط نداشته باشه؟ .....۲۰ سئوالیه؟! جایزه هم داره؟وای
میخوای ۸۸ تا بچه بیاری؟ بدبخت شد آموم!کی شکم اینا رو سیر کنه؟
رها جان هرچی دوست داشت از طرف من به علو بگو حتما برات بگیره!!!!! حتما خواهش میکنم تعارف نکن.....من اصلا رودربایستی رو دوست ندارم .....به علی بگو از طرفه من بهترین ها رو برات بخره.....طلا ملا خواستی هیچ خجالت نکش....
قربونش برم تعارف هاش هم برازجونیه!
خوش باشی عزیزم و سعادت مند....تولدش تولدت ..تولده نینی که ساله دیگه این موقع ۷ ماهه تو شکمته و تولشون و تولدمون ...همه و همه مبارک!
حالا یه سئوال جدی...چرا تلفن جواب نمیدی؟!!

سعید پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:48

به نظر من بگو 678 سکه به نیت شماره شناسنامه من و فروغ فرخزاد.
خلاصه قیمت طلا رو بورسه. هر چی بگی دو ماهه دو برابر شده. لول.

رها پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:01

ای حنا جان خب شما زنگ زدید باز من سر کار بودم :(
خیلی بدشانسم من
دلم برای همتو یه ذره شده

رها پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:06

سعیدو از پیشنهادت خوشمان آمد!!! البته اگه شانس منه که قیمت طلا یهو افت می کنه!!!

رها پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:08

راستی حنا کدوم فیلم 88؟
بیا حالا که ما فعال شدیم مهتاب غیبش زده
[آیکون تو ای مهتاب کجایی]

حنا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:03

فیلم ۸۸ دقیقه که ال پاچینو بازی کرده ...ندیدی؟ پلیسیه....خوبه جذابه...اونو هم ببین ...شاید نظرت تغییر کنه...
پس اگه طلا رو بورسه از طرفه من به علی بگو واست حتما طلا بخره!
هوی.......فامیلای عروس! چیه از الان یاده فامیلاتون میدید که چطوری پسره مردمو بچزونه....اوهوی.......آقا سعید فامیل عروس بازی در نیارا .....و الا ما هم فامیل دوماد بازی در میاریم ..دختره رو جزززززززززز میدیدم ها!
رها میخوای برات ۸۸ رو همین جا تعریف کنم؟!!! به سبکه خودت؟ فیلم ۲ ساعته رو ۴ شبانه روز تعریف میکرد! من نمیدونم چی میدیدی تو این فیلما که ما نمیدیدیم!
هی روزگار......پسرم خاله ندیده.........ما خواستگاری و عروسی نمیبینیم!...میبینی؟...نمیشه هیچی رو برنامه ریزی کرد و راجع بهش تصمیم گرفت

Rahoo پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:13

bebin khodeto bokoshi ham nemitoni mese man film tarif koni :D Hana khanoom.
Are nemishe hichi to pishbini kard...mitarsam bacheye manam khale nabine :(((

سعید شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:15

اهان 88 آخرین سالی بودی که ایران بودی؟

سعید شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:16

راستی حالا که عروسیه:
http://www.youtube.com/watch?v=zw1EoPl_DgQ&feature=relmfu

سعید شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:00

22 بهمن همه مون مبارک.

حنا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:07

سلام.... امروز برنامه زنده دشت پخش میکرد...از یارو پرسید چی شد تو این سرما تشریف اوردید؟...گفت ..ما به خاطره ۲۲ بهمن تشریف اوردیم!!!!
رها جون ..دیروز خونه سیپدعلی بودیم ....افراز هم اومده بود با یه فاطمه دیگست!دختره خوبیه.....جات خالی....
یه جوک بگم؟ یه ترکه کارخونه سفیداب میزنه واسه اینکه فروش اش بیشتر بشه لاش مغزه گردو میزاره! بخند!
سیاوش جراحی کرد حالش بهتره....هنوز هم غم داره
ما هم خوبیم.....به زور زندگی میکنیم .....
پسرم بزرگتر شده و شیرین تر...انقده مهتابه گوه رو دوست داره! اگه تو بودی هم تو رو دوست داشت...چون تو خیلی لوسی! ادله همه پسرا رو میبری!
بووسسسسسس عروس خانم

رها شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:57

اووووووووووووووه اووووووووه اووووووووه
بیا وسط آها آها
می گم سعید به خدا اگه فیلم عروسی داشته باشم به یارو می گم این آهنگو بزاره اول فیلم!
یادته تو عروسی ها برا رو کم کنی فامیل طرف مقابل از اول تا آخر وسط بودیم با سولماز...

رها شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:01

سلام حناچه :*
خیلی خوشحالم که دست سیاوش بهتر شده. واقعا خوشحالم.
قربون سورنا جونم برم گل پسرِ خاله.
پسرت حق داره مهو رو انقد دوس داره آخه بغلش خیلی گرم و نرمه! یادت نیست من هی می چسبیدم به مهتاب ولو می شدم روش اعصابشو خورد می کردم؟ بچم به خاله رهاش رفته! ;)
حالا کجا هست این خاله مهو؟

مهتاب یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:46

دو دقیقه نبودما ببین چه کردن
برو کنار آمو برو اور مو اومدوم
آی نفس کش

مهتاب یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:49

چرا انقدر عجیبه ۸۸ تا سکه ؟
چرا انقدر اینا فک می کنن رها؟
واه واه واه

سعید ما یوتیوب چه جوری بریم؟ هان؟ نمی گی داری با دوتا جهان سومی حرف می زنی آخه؟

شماره شناسنامت با فروغ یکیه؟ چه باحال منم شماره شناسنامم با رمز کارتم یکیه خیلی جالبه نه؟

مهتاب یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50

رها عجب فامیل شوهرای داغونی داریا این حنا رو می گم
دلم برات میسوزه چه فک و فامیل شووری داری بخدا

حنا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:08

مهتاب.....بخواب بابا

حنا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:09

مهی تو با ماله کارتت یکیه ..ماله من با همه کارتها و ایمیل ها و وبلاگ ها و ...یکیه!!! چه حسنه تصادفی!

سعید یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:10

شماها خیلی بدین. فقط شماره شناسنامه خودم خوبه. شما شناسنامه شماها اصلن خوب نیست.

رهول یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:35

مه باجی
اون آهنگه لیلا فروهر بود:
میگم می شه می گی نمی شه می گم برو می گی نمیشه یک بوم و دو هوا نمی شه!!!
لیلا فروهر هم چاق بوده اونوقت سه تا دختر خارجی هم پشت سرش دارن ایرانی می رقصن داغون!
گرفتی فضا رو؟ حالا موافقی بزارمش اول فیلم عروسیم؟!

رها یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:37

جدا شما چقدر از شماره شناسنامه هاتون استفاده می کنین! من که گاهی یادم می ره شماره شناسنامه م چی بوده!
اما بابام هم مثل شماست. رمز همه ی زندگیش شماره شناسنامه شه! خیلی که می خواد احتیاط کنه دو تا صفر می گذاره جلوش که دیگه خیلی رمزی بشه!!!

مهتاب دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:39

وای حتما آهنگ رو بذار اول فیلمت اینجوری هیشکی فیلم عروسیتو ازت نمی گیره همه خجالت می کشن بگن عروسی فامیلمونه اینجوری فیلمت همه جا پخش نمیشه
وای عکس منو حنا و سعید رو هم بذار اول فیلمت
اون عکسای سن بلوغمونو بذار به آهنگه میاد
سعید چشمت شماره شناسنامه منو گرفته ها نه؟
داداش نگاتو درویش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد