doori

نگرانی

استرس

نه به خاطر مشکلات بزرگ

به خاطر جزیات با اهمیت

فراموش کردن شماره تلفن عمو روز تولدش یعنی‌ فاجعه برای منی‌ که هر سال زنگ میزنم

وقتی‌ که یادم اومد شب شده بود و فکر می‌کنم دیگه هرگز نمی‌تونم بش زنگ بزنم

باید یادم بمونه زندگی‌ قشنگه، زندگی‌ ادامه داره

این شنونده هم دلش می‌خواد از در و دیوار حرف بزنه، غیبت کنه، فحش بده، سبک بشه

چشمی شنونده می‌خواهم

بی‌ خبرم از عزیزانم

دورم

دور

نظرات 9 + ارسال نظر
mohamad شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 http://www.shanc.blogsky.com

مشکلات!!!
زیاد سخت میگیری!
اما اگه دوس داشته باشی حاضرم بشنوم چی هس دیگه
ایمیلم هس
الان یاهو آنم!

مهتاب دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:02

دیدی می گن بی خبری خوش خبریه؟
همین جوری
الان یادم اومد منم اینو شنیدم

رها دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:57

آره شاید
اما وقتی نگران یه موضوعی هستم بی اختیار نگران همه می شم. دلم می خواد بقیه خوب باشن و خوش بگذرونن. این آرومم می کنه.
اما در کل هیچوقت دوست نداشتم از جریانات زندگی کسانی که دوستشون دارم دور باشم
کاش لاقل اس ام اس ها کار می کرد.

حنا شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:17

سلام عزیزم......خوبی؟....آره قبول دارم ...فاصله.....و منه بد عادت هرچه دلتنگ تر میشم کمتر زنگ میزنم! چون امید دارم به دیدن...دیگه تلفنه راضیم نمیکنه...بهاره از روزی که رفته یه بار باش حرف زدم...دوست دارم زود بگذره بیاد.....دوست دارم بهش فکر نکنم تا زودتر بگذره نفهمم چقدر شده و زود بیاد......
چه کنم....
مادر شوهرت داره برات یه کلاه و بافتنی میبافه........زود گفتم که وقتی دیدی سوپرایز نشی و اون ضایع شده!!!!! هار هار هار هار.....
علی رو ببووووووس!

حنا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:37

سلام...خوبی؟....چه خبرا؟.....خیلی کم پیدایید.....
سعید جان...چه خبر؟نکنه چاق شده باشی؟!!!! وای وای بدوره .....
بابا یکی بیاد اینجا....
بهار چی شده با رها به هم زدین و با هم قهرین؟!!!

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:32

وقتی داری شمعا رو فوت می کنی
می دونی خودت
آره آرزو یادت نمیره

...
هی می نویسم هی پاک می کنم
هیچ کدومشون راضیم نمی کنه
...

تولدت مبارک


سی سالگیت مبارک


حنا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

سلام پیره زن!!!!!!
خوبی ننه؟؟!!!

سی سالگیت مبارک......خوب شد شوهر کردی ! و الا میگفتن دختره ترشیده است!!!
رهای عزیزم ...زنگ زدم نتونستی جواب بدی.......
امیدوارم که روزه خوبی برات باشه...در کنار همسرو فرزندان و خانواده سالهای سال به خوبی و خوشی سپری کنی....
صبح ها یادت نره!!

مهتاب یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41

روانی خل چل دیوونه اون راهکارتو واسه خودت نگه دار

سعید سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:44

سلام بچه ها سلام بزرگ ترها
احترام بگذارید این علامت مخصوص حاکم بزرگ است. می تی کماااااااااان!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد