آرامش خوبی بر خونه حکمفرماست

من و دوستم هر کدوم یه گوشه ی این خونه ی فسقلی پای کامپیوتر هامون نشستیم و به کار خود مشغولیم

خونه جارو خورده لباسها در حال شسته شدن هستن و ظرفها شسته ست

یعنی اینکه وجدانم فعلا آسوده ست!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:34

آی می بینی چه حس خوبی میده وقتی همه چی سرجاشه
و می تونی راحت بشینی کارای خودتو بکنی


همیشه آرامش داشته باشی

سعید چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:36

برعکس من این روزها مدام دلشوره داشتم و کارهام قاطی پاتی بوده. امروز البته روتختی و رومتکاها رو شستم.

بهار شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:34

بر خونه من که همون خونه شماست هم بلاخره امروز آرامشی برقرار شد و وجدان من هم آسوده شد و اکنون با دلی آرام و قلبی آسوده به سوی ............
نه ! حالا حالا ها هستم در خدمتتون :))

میگم چرا با دوستت نمیشینین هی یه ریز تا 4 صب حرف بزنید و حرف بزنید و حرف بزنید و حرف بزنید و حرف بزنید و حرف بزنید و...

:))

مهتاب شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:39

سعید تو هم زودتر به آرامش برس تا همگی قرین رحمت الهی بشیم

سعید چه خبر از افتتاحیه ؟

ستاره انقدر به آرامش رسیده که دیگه سکوت محض شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد