افسردگی مزمن خانواده ی ما که هیچ درمانی ندارد به جز پول

 افسردگی خانوادگی ما

این بیماری مسری

با نگاه منتقل می شود. با یه نگاه از مادر به دختر

از برادر به برادر 

از برادر به خواهر

پدر درش غوطه ور است و دارد زندگیش را می کند

از فرسنگها فاصله

ویروسش را

حتی از تلفن می گیری

فقط با پول درمان می شود


برای خانواده ی ما

پول خوشبختی می آورد

نقطه سر خط



نظرات 7 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:09

نقطه سر خط
وقتی رسیدی به سر خط بعدی
می نویسی ما خانواده خوشبختی هستیم
ما همه شادیم
و قدر نیاز پول داریم
.
من مطمئنم
و امیدوار

سعید سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:51

سلام مهتاب چطوری خواهر؟ حنا خانم چطوره؟ کجایین شما پس؟ من کجام خودم؟
یادش بخیر. اومدین تولد من. زدیم رقصیدیم. چقدر خوش گذشت... عکس های اون روز رو دارین یا براتون بفرستم؟
پیر شدم من ها تو این چند سال. موهام کلی سفید شده.

مهتاب چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:44

سلام
سعیـــــــد
من که هستم بابا شماها نیستین
نه عکسا رو نداریم
بفرست برامون
آخی چقدر خوش گذشت
اااا چند نفر ازون جمع الان ایرانن؟

حنا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:33

سلام ما هستیم و شما نیستین.....از وقتی لاغر شدی رفتی و پشت ه سرت رو هم نگاه نکردی.....
الان از اون وزنها چقدرش برگشته!!
از همین تریبون اعلام میکنم منم ۱۸ کیلو کم کردم ناقابل...رها جان......اوما چاق شده بودم.....الان بهترم

رها جان....این پول واسه کی خوشبختی نمیاره؟!!!!
درده همه است...
منتها .... این ویرووس های خزنده تو تلفن ها....ویروسهایه ترسناکی اند..خیلی ترسناک

حنا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:35

رها جونم خوبی؟ قومالظالمین کی میان؟!!! به نظرم دیگه باید کم کم آماده بشی! پاشو برو حموم!! لباس بپوش....
همچین تو تابستون نوشتی دارن میان و استرس دارم گفتم الان جورابا و دستکشاتو تنت کردی نشستی رو مبل آماده!
هنوزم دستکش میپوشی؟!!!!رنگ برنگ؟ ست با دکمه چکمه ات؟!!
رها .....بترکی....
رفتی که رفت ها
اه.....

سعید دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:11

بچه ها من اومدم فیس بوک بالاخره. بیاین منو پیدا کنید. سک سک.

حنا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:20

سلام رها جان...خوبی؟ قوم شووور کی میرسه؟...دیگه باید بیان مگه نه؟ دیشب خوابشونو دیدم.....
خودن خوبی؟ دیگه فکر کنم الان استرس ات برطرف شده باشه!!!!وقتی از تابستون استرس داشتی الان باید دیگه خوب شده باشی!!
خوووش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد