اینترنت ندارویم

ما خونه مون اینترنت نداریم :(


نظرات 14 + ارسال نظر
اشکان دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 http://aksdaran.blogsky.com/

سلام رها جون
ما اینجا اینترنت نداریم شما که اونجا راحتید.

سعید چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:35

خب رها جون اینترنت نداری اما آتش که داری. بالا پشت بوم با دود مسج بفرست.

مهتاب چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:03

:)))) رها پز می دی ؟ ما خیلی وقته خونمون اینترنت نداریم تازه تو شرکت هم قطره ای داریم بدون فیل تر شکن تازه
دلت بسوزه

سعید من با آتیش دارم پیغام می فرستم می گیری؟

سعید چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:56

اره مهتاب جان... دارم ‍پیغام دودیت رو می‌بینم. کاش رها خانم هم از تو یاد بگیره. یکم هیزم جمع کنه بره بالا ‍پشت بوم با دود ‍و آتش پیغام بده.
راستی.... این حرف‌ها چی بود زدی تو اون دوده؟ حیا کن دختر.

مهتاب دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:52

سعید حالا تو جمع نگو چیا گفتم
:))

Raha دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:17

salam salam salam
ma motaasefane internet dar shodim ama khosbakhtane fonte farsi nadarim!
mibinam ke khordad shod o ma hanooz...
haha
hizome ezafe darin ? atisham kam doode
hana kojas?

حنا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:52

سلام....من اینترنت داشتم کامپیوتر نداشتم!
خوبم..خوبید؟
خرداد شد و شما هنوز چی؟!!!!!!! بابا به من هم بگید چی شده...من جنبه شو دارم...نترسید...
علو خوبه؟!
فعلا حرفی ندارم بای!

سعید پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:47

رها جون خونه داری اینقدر سخت شده جواب اس ام اس نمی دی دختر؟
می ری دم رودخونه آب بیاری؟

Raha جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:33

saeeeeeeeeeeeeed
man sharmandam
key sms dadi?

حنا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:51

سلام. سلام...خوبین؟ ما هم خوبیم.....خبری نیست...فقط که امتحاناتم نزدیکه و از ۲ هفته دیگه شروع میشه.....فعلا در حال پروژه دادن و تحقیق دادن ام....
شما خوبین؟....بهار کجاست؟!!تورنتو بود لااقل وبلاگی میدیدیمش!!! اینجا ....که هییییییییییییچچچچچچچچچچ!
فک کنم به نت هم دسترسی نداره...
سعید یو خوبی؟!!! گفتم یو که بدونی زبان ام خوبه!
شما چطوری اس ام اس میدید؟
من واسه چی نمیتونم؟
هوی رها شوهر داری خوبه؟
مامان بابا داری سختره یا شوهر داری؟!!!
کی میاییییییییبیا دیگه لامصصب!

مهتاب شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54

سلام
حنا بهار ایرانه
شگونهای رها رو هم آورده(نقل های سر عقد)
دیروز آورده بودم برات که نشد بهت بدم
بعدشم اس ام اس زدن خیلی راحته امتحان کردی؟
رها بیام برات لوبیا پلو برات درست کنم؟

رها چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:40

سلام عزیزانم
حنا جونم ایشالا امتحانتت رو خوب بدی :)
زندگی مشترک خیلی خوبه. خیلی از استقلالم راضیم.
شریک زندگیم هم خیلی مرد نازنینیه. خلاصه همه چی رو به راهه.
اگر دوستهایی هم بودن که بیان شبها با هم یه پیکی بزنیم فیلمی ببینیم یا یه دست ورق بزنیم دیگه خیلی عالی می شد.
آره همه چی خوبه فقط رفیق هام رو شدیدا کم دارم.

سیزده خرداد هزار و سیصد و نود و یک چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46

با اینکه از سیزده ش خیلی خوشم میاد اما از خردادش نه.
حالا هرچی که هست تو بهاره.
اصلا مگه چه تفاوتی می کنه؟
نه؟

حنا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:57

ای ول رها جان.......
خیلی خوبه که تو راضی هستی مهم رضایت توست.....پسر عموی ما بهانه است!
رها جان گذشتاون روزا که میومدیم واسه یه دست ورق دوره هم جمع میشدیم......الان من و مهتاب از عید به این ور شاید نیم ساعت همو دیده باشیم .....دیگه جور کردنه یه بعد ازظهر که دوره هم باشیم و یه دست ورق بزنیم و یه خنده کنیم ..کاره حضرت فیله....
مهتاب جان میدونم که بهار اومده و ایرانه ...مه هم گفتم اونجا بود با یه نظر در ارتباط بودیم ولی اینجا ..اونو هم نداریم!
رها جان این هفته تعطیلاته ۱۴ و ۱۵ خرداده.....و هر کسی یه وریه.....ما هم تصمیم گرفتیم بریم شاویر.....انشالا فردا شب حرکت میکنیم... تو هم بیا! دعوت ای....به علو هم بوگو بیا! به علی بگو: او مویی پی للک داریم!!!! خودش میفهمه میاد!
سعید کم پیدایی!!امان از دست این دخترا!!!!!!
خوش باشید و سلامت
با بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد