خب باید بدونید که خیلی آدم تلفنی ای نیستم.

زنگ تلفن هم( مخصوصا تلفن خونه) اکثرا باعث اضطرابم می شه. حالا چرا؟ واقعا نمی دونم!

بعدشم از اینکه یکی بی موقع زنگ بزنه مثلا صبح خیلی زود یا نصف شب عصبانی می شم.

حالا تصور کنید یه همچین آدمی که مواقع عادی به زور گوشی تلفن رو دست می گیره ,ورداره نصف شب به یه فامیل خیلی دور تو اون سر دنیا زنگ بزنه. 

البته اونقدرا هم بی فکر نیستم. ساعت ما نصف شب بود ,درست. اما از مامانم شنیده بودم که اونها یه چند ساعتی از ما عقب هستن. خب منم پیش خودم گفتم حتما بیدارن دیگه.نگو اختلاف ساعتمون فقط یه ساعت و خورده ایه!!!

الان حسابی شرمنده ام.

خب بعد اینکه دیدم چه گندی زدم باید سریع قطع می کردم که اون بیچاره ها بتونن دوباره بخوابن. واسه همین فرصت معذرت خواهی درست و حسابی هم نداشتم.

واسه همین الان خیلی وجدان درد دارم. در حدی که می خوام دوباره زنگ بزنم بگم فقط می خواستم از بابت اینکه بیدارتون کردم معذرت بخوام! درسته که باز بیدار می شن اما لاقل می فهمن که من چقدر شرمنده م!!!

پس من برم تا خوابشون سنگین نشده!

فعلا بای

نظرات 10 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:27

تلفن دوباره برای عذر خواهی رو بیخیال شو , کله صب با یه نون بربری داغ برو زنگ خونشون رو بزن :))

مهتاب چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:18

ما خنگ بازیامونم عینه همه

یه وقتایی از دسته گلام تو وبلاگ گروهیمون تعریف می کردم
الان انقده زیاد شده که دیگه توان گفتن ندارم

یعنی این هفته صبح که شده شروع به خلق آثار به یادماندنی کردم تا شب
!!!

فامیل دور! پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:28

آهای مردم ازار...واسه چی زنگ زدی نصفه شب بیدارم کردی....اه ...امان از دسته این فامیلاس دور.....بابا من نخوام تورو ببینم و صدات و بشنوم باید به کدوم کشور پناه ببرم؟!!

رها شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:49

متاسفانه فامیل جان هر جا که بری از گزند آدمهای مردم آزار در امان نیستی!!!

ببعی (سعید) یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:36

That's so cool!

رها دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:08

ببعییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آی لاو یو بوی!!!

سعید چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:19

بچه ها این آهنگ رو گوش کنید:
http://www.youtube.com/watch?v=tA4w0slwgMI

رها قری پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:32

دست دسسسسسسسسسسسست دست دست
عالی بود سعید
بیا وسط روی فامیل دامادو کم کنیم!!!
اصن همه بیان وسط گرمش کنیم. رو کم کنیه ها!!!

مهتاب شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:31

من باید برم خونه تا بتونم اون آهنگو بگوشم چون فیل تر باز کن ندارم
اصن این فیلتر شکنا چه شکستنی می کنن که باز بسته میشه
این نوع شکستن بدرد باباشون می خوره
باید بزنن درست حسابی بکوننش

مهتاب یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:46

بشکوننش منظور بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد