All the good things

After one year, I am looking at the wedding card that I have created last year

Its not beautiful any more, I don't like it any more.

Its out dated, Its old, It belongs to the past...like all the other good things


نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:46

عزیزم عزیزم عزیزکم
همه اینا رو حس می کنم
همه اینا از وقتی تصمیم گرفتی جشنو عقب بندازی حس کردم
ولی وقتی از بیرون نگاه می کنم می بینم بهترین کارو کردی
تو آدمی نیستی که با دل شکوندن بتونی کنار بیای مطمئن باش اگه این کارو نمی کردی الان داغون تر بودی
تو محبت کردی
تو ارزش قائل شدی
تو بجای همه اینا می تونستی فقط جشن بگیری
حالا این کار رو می کنی
ببین حستو درک می کنم
ولی اگه من می تونستم هر سال عروسی می گرفتم
چون دوست دارم هرسال یه عالمه آدم بخاطر من کنار هم جمع شن بگن بخندن شادی کنن
خوب خود محور بینم و دوست دارم محور باشم دوست دارم مرکز باشم
عزیزکم اینجوری به قضایا نگاه کن
حالشو ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد