راستی چرا همیشه تمیز با مرتب میاد
می گن فلانی خیلی تمیز و مرتبه
خب من تمیزم اما مرتب نیستم! چکار کنم حالا؟

نظرات 4 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:30

امروز سیزده به در است
سال نو همگی مبارک. امسال سال عجیبی بود برام. اولین بهار سی سالگی.
چقدر بعضی از مفاهیم برام عوض شده ن. چقدر تغییر تو خودم می بینم.گاهی شگفت زده می شم از این همه تغییر.
هنوزم در گذشته هستم. هنوزم حسرت کارهای نکرده و افسوس اشتباهات زندگیم رو می خورم. هنوز از خودم راضی نیستم. هزارتا عیب در خودم می بینم. تنبل و بی انگیزه هستم...هیچ کاری رو دنبال نمی کنم. گاهی خیلی منفی می شم...کلا درونم هرج و مرج عجیبی هست که نمی دونم چه جوری بهش سر و سامون بدم. ظاهر بی خیالم نشون می ده که خیلی کول هستم اما کاش که واقعا کول بودم. نگرانی های درونی از پوستم به بیرون نفوذ می کنند. اما هنوز زیر لباسهام مخفی اند و کسی اونها رو نمی بینه.
بگذریم. سال خوب و در عین حال عجیبی بود. کاش سال دیگه بهتر از این باشه.
برای همه ی شما بهترین دوستانم آروزی سلامتی در درجه ی اول و آرامش و دلخوشی در کنار عزیزانتون رو دارم

سعید چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:29

به جاش من هم تمیزم هم مرتب. LOL
هر شب هم مسواک می زنم و ناخونام هم همیشه به موقع می گیرم. کلا من پسر خیلی گلی هستم. خودم هم اینو می دونم.

حنا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:30

رها جان چی باعث شه که فکر کنی تمییز هستی؟!!!! ائن عکس های جوراب پاره کردن هات برایه سفره عقد رو نشون دادی؟!! نشون بده بعد راجع به تمییزی هم بپرس!
عزیزم ....ساله نو بر تو هم مبارک.......
آخ از سی سالگی گفتی.....
همه و همه اینا رو که گفتی منم دارم!همشو منم احساس میکنم....فقط با این تفاوت که فکر کنم ظاهر کول ای هم نداشته باشم!
چرا عجیب؟ عجیب اش از چه بابته؟
برام بگو دوسته من.....بگو....
خره من هنوز دوست ات ام! درسته چش ندارم ببینمت!! ولی هنوز با مهتاب بهترین دوست دنیایید واسه من..
سال نو مبارک.....

مهتاب پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:41

خوب تو تمیز بمون چرا می خوای خودتو تو غالبی که همیشه بوده و عوام ازش پیروی کردن بگنجونی
تو خودت مدل سازی تو خودت بوجود آورنده ای وهمین خوبه
رهای تمیزو شلخته
بله جواب میده از این به بعد اینو میاریم تو دستور زبانمون

هی چطوری دخترک تمیزو شلخته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد