اگه بیام ایران دلم می خواد ایران رو ببینم٬ تو رو ببینم و حداکثر سه چهار نفر دیگه .

یعنی می شه از دست بقیه فرار کرد؟ می شه اومد و رفت و به هیچکس هم نگفت؟  

نه نمی شه. با گندی که پیشرفت تکنولوژی به زندگی هامون زده فقط کافیه خانواده خودت بدونن اونوقت دیگه همه ی مردم دنیا هم می فهمن... 

یعنی می شه پیه دلخوری ها و قهر های فامیل و دوست و آشنا رو به تنت بمالی و بی خبر پاشی بری فقط هرکی رو که دلت خواست ببینی نه از رو وظیفه بلکه واسه خاطر دلت؟ مثل این فیلم ها مثلا بری خونه عمه بزرگت یه سر بزنی و بعدش برگردی بی اینکه بگی کجایی و کی اومدی و کی برمی گردی و کسی هم ازت هیچ سوالی نکنه؟  

نه نمی شه. 

می شه ها. فقط بعدش تو می شی اولین آدم آشغال بی جنبه ی فامیل که تا یه سال رفت کانادا خودش رو گم کرد و خارجی شد.(تازه بی تربیت و بی نزاکت هم شد!) اما من که آشغال هستم اینم روش. مگه نه؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
کسری جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:55

salam.delam ye ham zaboon mikhad
age mishi javab bede lotfan

لیلی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:56 http://kavire-teshne.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری ازش خوشم اومد.میشه بلینکمت؟با چه اسمی؟

مهتاب شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:15

میشه بگی دارم میرم دیدن پسر عمه در بلاد کفر اعظم بعد سر هواپیما رو کج کنی بیای وطن برای 10روز بعد یه 2روز هم بری پیش پسر عمه هی عکس بندازی اومدی وطن هم همش تو خونه میشینیم دیدن هیچ کی هم نمیری فوقش اونایی رو که دوست داری میری یواشکی فقط نگاشون می کنی چون اگه ببیننت لو ات می دن
من زمینه این اشغال بازی رو می چینم فقط تو نام نویسی کنی
از اشغال به خارجی بی نزاکت

محسن سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:16

ولی خدایی قول بده اومدی منو نپیچونیا :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد