وقتی یه صدای زیبا می شنوم دلم می خواد همه ی کار و زندگیم رو ول کنم و برم تو یه مدرسه ی شبانه روزی آواز ثبت نام کنم و بعد چند سال بشم معلم آواز. وقتی بهش می گم٬ می پرسه این خوبه  ولی به عنوان تفریح دیگه؟! هیچکس باورش نمی شه که بشه از این راه هم پول در آورد.خلاصه رویاهایی دارم برای خودم! 

شاید هفته ی دیگه بشم کارمند بانک. هنوز هیچی معلوم نیست تا پنجشنبه. اگر نشدم بلیط هواپیمایی که رزرو کردم رو تایید می کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:27

من وقتی یه صدای خوب می شنوم می گم کارو زندگیمو تعطیل کنم بشینم فقط گوش کنم نه پول توشه نه عقل ولی من عاشقشم
ولی نمی گم یه رویاست فقط واسه خودم آخه یه دییونه ای هست که بهم نه نمی گه !

حنا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:10

عجب تصمیمی....موندم دعا کنم قبول بشی یا اینه نشی و بیای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد