eyd

عید اول مهرتون پیشاپیش مبارک.  

با اینکه سرمای اینجا خیلی زودتر شروع شده اما خوشحالم که پاییز داره میاد.  

پاییز همیشه بهم حس خوبی می ده..همه ی ماه هاش خوب و دوست داشتنی هستن. 

مهر آبان آذر 

اگر پسر دار بشم اسمش رو می گذارم آبان 

اشکالی داره به نظرتون؟  شایدم بگذارم امرداد. 

اما اگر دختر دار شدم اسم یکیشون رو  حتما می گذارم آبان. قشنگه نه؟ 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51

آبان
قبلا بهش فکر کرده بودم مخصوصا به این که من چقدر این کلمه رو دوست دارم آرامش داره
رنگای آبی و سفیدو بنفش توش بکار رفته
و انگار یه چیزیه که همیشه مال خودم می دونستمش انگار یه چیزی از منه
و دقیقا گاهی فکر کردم همون طور که اشکان عاشق آتیشه من همیشه عاشق آب بودم دیوانه می شم وقتی به رود می رسم وقتی دریا رو می بینم
آره آبان جزی از وجودمه ماه منه
و واقعا این اسمو دوست دارم
اگه اسم بچتو بذاری آبان انگار بچه خودمه و یکی میشه از خودخودم ووقتی کسی صداش می کنه انگار میگه مهتاب
خوب همیشه حسم این بوده ابان برام برابر بوده با مهتاب


وای چقدر حرف زدم
خلاصه که عاشق اسم انتخابیت شدم عالیه

حنا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:50

دخترت رو هم بزار آذر که یاده من بیافتی....
حرفه این زنیکه خودشیفته رو هم گوش نده.........یعنی فک نکن که خدایی نکرده مثه اون میشه.....آره منم آبان رو دوس داشتم......و همینطور اردیبهشت......چطور بهمن میزارن....آبان هم میشه گذاشت..........دی هم خوبه.....
ما گذاشتیم سورنا.......اولش سخته ولی کم کم بهش عادت میکنی و ارنباط برقرار میکنی.....
حالا خبریه؟!!!
تو اول اون مسئله اولش رو حل کن بعد دنباله اسم نی نی بگرد....
خوبی؟

مهتاب یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:52

بیشین بینیم بابا

مسخره آبان به این قشنگی رو با آذر مقایسه می کنی ؟ واه واه واه

ببین رها بذاری آذر دیگه نه من نه تو ها تازشم من خودم دیدم اسم کسی آبان بوده حنا خانوم کی گفته فقط بهمن می ذارن هان ؟البته تو فیلم بود ولی اسم با وجناتیه مثل مهتاب
ه ه ه ه

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:15

صبا جان قربانت برم ... خوبی؟ خیلی خوشحالم کردی برام پیام گذاشتی ... مرسی عزیزم ... انشااله یه روزی برای تو ... مطمئنم مادر خیلی خوبی خواهی شد ... چقدر جالب که این نامها رو انتخاب کردی ... آبان خیلی آرامش می ده ... اسم قشنگیه ... منم همیشه به یادتم و ذکر خیرت همیشه تو خونه هست ... مواظب خودت باش ... به امید دیدار ...

سعید پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31

سلام سلام. منم بازی؟ منم اگه بچه دار بشم اسمش رو می ذارم اردیبهشت. نه، اردیبهشت یکم طولانیه. واقعا آبان اسم خوبیه. بهش فکر نکرده بودم.
ژانویه هم اسم خوبیه. من اگه بچم خارجی از آب دربیاد اسمش رو می ذارم ژانویه. سپتامبر هم اسم خوبیه.

مهتاب یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31

سعید سژتامبر خوبه اونوفت اردیبهشت طولانیه؟
واقعا که !
ولی خدایی اگه خواستی یه ماه غیر ایرانی بذاری بذار اپریل

ولی من بی صبرانه منتظرم تا آبان بدنیا بیاد رها زود باش دیگه من دلم برای آبان تنگ شده؟ راستی اسم دخترتو میذاری آبان یا پسرتو؟

رها سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13

از دست شماها!
ستو جونم آخه اسم آذر تو فامیلمون خیلی هست وگرنه معلومه که قشنگه. می خواین واسه اینکه دعوا نشه اسمش رو بگذارم پاییز؟!!
خاله مهتابی اول که نوبت شماست. ما حالا حالاها کار داریم اما ما برای دل خوشی خودمان اسم انتخاب کردیم!
نمی دونم من که دلم سه تا دختر می خواد اما خب آبان به پسر بیشتر میاد. حالا سالم باشه بچم هرچی می خواد باشه!!!
سعید اگه بزاری ژانویه خوبه ژان صداش می کنیم! خوبه ها.
تی ری تی جونم مرسی که بهم سر زدی. خیلی دلم برات تنگ شده و خیلی به فکرتم. ایشالا که بچه ت سالم به دنیا اومده باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد